HVem er vi?
Køng-Lundby og Omegn Lokalforum er en frivillig forening, der skal samle borgere, foreninger og erhverv i området til fællesskab og samvær.
– Vi vil fremme det lokale forenings samarbejde omkring lokal udvikling.
– Vi vil dele ideer og initiativer mellem borgere, foreninger og erhverv, for at fremme gode projekter.
– Vi vil afholde borgermøder og workshops om emner af fælles interesse.
– Vi vil fungere som platform for dialog mellem borgere, foreninger og erhverv, samt mellem lokalområdet og kommunen
Bestyrelsen er sammensat af 2 repræsentanter fra hver af de 5 sogne der udgør dette Lokalforum
Bestyrelsen: Efter generalforsamlig og kostiuering marts 2026
Formand: Steen Nielsen, Lundby
Næsformand: Meiken Søndergaard, Køng
Kasserer: Orla Andersen, Svinø
Sekretær: Går på skift
Bestyrelsesmedlemmer:
Anders Madsen, Sværdborg
Ove Rasmussen, Sværdbog
Søren Meinertz, Udby
Thomas Nexø, Udby
Johnny Hansen, Lundby
Vibeke Møgelvang De Neergaard, Svinø
Elisabeth Rasmussen, Ungemedlem
De respektive bestyrelsesmedlemmer har forskellige ansvarsområder hvilket fremgår af Forretningsorden for Bestyrelsen